Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu
Anna Putts, szefowa marketingu Samsung Electronics Polska odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Anna Putts dyrektorem marketingu w Samsung Electronics Polska została w pierwszej połowie 2014 roku. Odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie marki Samsung, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie aspiracyjności brandu.
Do Samsunga przeszła z platformy nc+, gdzie pracowała około roku, a wcześniej przez sześć lat w ITI Neovision (właściciel platfromy n). Odpowiadała tam za całość działań marketingowych - w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce.
Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Nie udało nam się ustalić dalszych planów zawodowych Anny Putts. Nie wiadomo, kto ją zastąpi w Samsung Electronics Polska. Niewykluczone, że w dziale marketingu firmy zostanie przeprowadzona reorganizacja.
Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga w odpowiedzi na nasze pytanie dotyczące nowego szefa marketingu przekazał jedynie, że na chwilę obecną firma nie komentuje zmian.
Dołącz do dyskusji: Anna Putts odchodzi z Samsung Electronics Polska, będą zmiany w marketingu