Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine
Rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej kremów Yoskine.Twarzą akcji obejmującej telewizję, prasę i internet jestpiosenkarka Anna Maria Jopek.
Kampania reklamowa nowej serii kremów Yoskine '30+', '40+' i'50+' przeciwdziałających starzeniu się skóry podkreśla, żedopasowują się one do indywidualnych potrzeb cery, mają nowatorskiekonsystencje i są dostępne również w wersji podróżnej.
Komunikacja jest skierowana do kobiet w wieku 30-60 lat omieszkających w miastach oraz mających wykształcenie średnie lubwyższe i dochody powyżej średniej krajowej.
Akcja - zaplanowana do maja - obejmuje telewizję (TVP, TVN,Polsat, TVN7, TV4, TVP Info, TVN 24, TVN Style), prasę (lifestylowemagazyny kobiece), internet (konkurs i bannery w serwisie Wizaż.pl)i działania PR (advertoriale). Nazwę i kreację dla nowej liniiYoskine przygotowała agencja Cztery Czwarte, natomiast koncepcjąmarki, strategią jej pozycjonowania i komunikacji oraz zakupemmediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Anna Maria Jopek reklamuje Yoskine