Anna Jędrzejewska awansowała do międzynarodowych struktur Nestlé
Anna Jędrzejewska objęła stanowisko global digital communications managera w firmie Nestlé. W związku z awansem przeniosła się z polskiego oddziału koncernu do jego siedziby w Szwajcarii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Na nowo objętym stanowisku Jędrzejewska odpowiada za globalną komunikację digitalową kulinarnych brandów Nestlé (w Polsce są to m.in. Winiary i Maggi, na innych rynkach m.in. Buitoni, Herta, Jack’s). Pracuje w pionie strategic business unit food.
Anna Jędrzejewska już wcześniej pracowała w siedzibie Nestlé w Szwajcarii, w 2013 roku przez kilka miesięcy zajmowała tam stanowisko digital acceleration team member.
Jędrzejewska w koncernie pracuje od 2008 roku. Ostatnio jako consumer relations manager odpowiadała za strategię digitalową marki Winiary na rynku polskim.
Dołącz do dyskusji: Anna Jędrzejewska awansowała do międzynarodowych struktur Nestlé