Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo
Anja Rubik, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek, została twarzą kampanii wiosna/lato 2018 Jimmy Choo.
Sesję Anji Rubik zrealizowano w apartamencie w Nowym Jorku, gdzie stanęła przed obiektywem Craiga McDeana. Polska modelka prezentuje się w klasycznych okularach-awiatorach czy połyskujących, złotych sandałkach na obcasie. Cała sesja utrzymana jest w ciepłych, złotych barwach.
- Anja łączy pewny siebie styl i ducha kobiety Jimmy'ego Choo w jej miejskim środowisku. Jest zabawnie prowokująca, a jednocześnie swobodna-– komentuje Sandra Choi, dyrektor kreatywna marki.
Rubik została twarzą damskiej linii kolekcji wiosenno-letniej, linię męską promuje zaś Clement Chabernaud.
Anja Rubik w ostatnich miesiącach dała się poznać jako aktywistka i obrończyni praw kobiet. W październiku ubiegłego roku zainicjowała kampanię edukacji seskualnej #sexedpl, w której udział wzięli m.in. Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Magdalena Cielecka, Maffashion, Maciej Stuhr, Robert Biedroń czy Sebastian Fabjański.
Dołącz do dyskusji: Anja Rubik twarzą nowej kampanii Jimmy Choo