Anheuser-Busch InBev kończy współpracę z Goodby, Silverstein & Partners
Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zakończyła swoją 14-letnią współpracę z amerykańską agencją reklamową Goodby, Silverstein & Partners.
Agencja stała za długotrwałą kampanią reklamową 'Louie the Lizard' prowadzoną pod koniec lat 90. ubiegłego wieku i promującą należącą do firmy markę piwa Budweiser. Kampania ta została nagrodzona Srebrnym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes w 1998 roku.
Największe na świecie browary zrezygnowały z usług Goodby, Silverstein & Partners po zmianie strategii reklamowej, polegającej na decyzji o korzystaniu z mniejszej liczby agencji.
W lutym wiceprezes koncernu ds. marketingu Keith Levy zapowiedział też, że jego firma nie będzie już płacić agencjom zaliczek, a zamiast tego będą one otrzymywać ustaloną stawkę za wykonanie danego projektu.
Wśród agencji, które nadal będą pracować dla Anheuser-Busch InBev jest m.in. DDB Chicago, która w ubiegłym roku zdobyła warty 35 milionów dolarów budżet kreatywny na wprowadzenie na rynek marki Bud Light Lime.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Anheuser-Busch InBev kończy współpracę z Goodby, Silverstein & Partners