Andrzej Bargiel twarzą nowej kampanii Lufthansy
Pod hasłem „Don't let your dreams be just dreams" ruszyła kampania reklamowa linii lotniczych Lufthansa, z udziałem polskiego skialpinisty Andrzeja Bargiela. Działania przygotował dom mediowy Mindshare.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z Andrzejem Bargielem ze względu jego nieustępliwość, odwagę i dokonania, które pokazują zarówno jego pasję do podróży, jak i siłę niezbędną do podążania za swoimi marzeniami - powiedział Frank Wagner, general manager sales Poland Lufthansa Group.
Kampania rozpoczyna się 11 lutego i potrwa do 24 marca tego roku.
Konkurs z nagrodami
Składa się na nią głównie konkurs z nagrodami. Uczestnicy, którzy opiszą swoje wymarzone kierunki podróży i opatrzą je hasztagiem #LufthansaTravelGuide, będą mogli zdobyć dwa bilety w Klasie Ekonomicznej do dowolnie wybranego miasta z siatki połączeń Lufthansy. Pulę nagród wzbogacą prezenty z autografem skialpinisty oraz drobne upominki od Lufthansy.
Celem akcji #LufthansaTravelGuide jest zainspirowanie odbiorców do realizacji swoich marzeń o podróżach. W akcję będą włączani influencerzy aktywni na Instagramie.
Zaplanowaniem oraz realizacją kampanii zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Bargiel twarzą nowej kampanii Lufthansy