AMS będzie zarządzać reklamami na wiatach przystankowych we Wrocławiu i Sosnowcu
Firma AMS (należąca do Agory) wygrała przetarg na dzierżawienie przez dwa lata 74 cityligtów we wiatach przystankowych w centrum Wrocławia. Ponadto wybuduje 51 wiat w Sosnowcu i będzie przez 10 lat dzierżawić ich powierzchnie reklamowe.
Umowa we Wrocławiu będzie obowiązywać od początku 2017 do końca 2018 roku. W przetargu dotyczącym tego zlecenia brały jeszcze udział firmy Clear Channel Poland i Ströer Polska. Ta druga przez ostatnie cztery lata dzierżawiła 74 cityligty we wiatach przystankowych w centrum Wrocławia.
Po wygraniu przetargu w Sosnowcu firma AMS wybuduje w mieście 51 wiat przystankowych i będzie przez 10 lat obsługiwać umieszczone w nich 102 citylighty. Będą to wiaty dwóch typów: Compact i Pizza-Korona, oba zaprojektowała i dostarczy firma Team Tejbrant AB.
Wartość obu umów jest objęta tajemnicą handlową.
W połowie br. AMS miała 28 067 własnych nośników reklamy zewnętrznej, w tym 12 819 cityligjtów. W pierwszej połowie br. spółka zanotowała 81,4 mln zł wpływów (9,9 proc. więcej niż rok wcześniej) i 22 mln zł zysku EBITDA (42,9 proc. więcej niż przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: AMS będzie zarządzać reklamami na wiatach przystankowych we Wrocławiu i Sosnowcu