Amazon: Kindle 3G z reklamami za 164 USD
Amazon.com wprowadza na rynek tańszą wersję czytnika e-booków Kindle 3G, na którego ekranie będą wyświetlane reklamy.
W kwietniu internetowy sklep wprowadził do sprzedaży w cenie 114 dolarów (o 25 dolarów mniej od najtańszego modelu urządzenia) czytnik Kindle with Special Offers, z wyświetlającymi się na ekranie reklamami w formie sponsorowanych wygaszaczy oraz specjalnych ofert na dole głównego ekranu (więcej na ten temat).
>>> Amazon sprzedaje więcej e-booków niż tradycyjnych książek
Teraz dołącza do niego wersja z funkcjonalnością 3G za 164 dolary - również o 25 dolarów tańszą od pozbawionego reklam odpowiednika.
W najbliższych tygodniach nabywcom Kindle 3G with Special Offers wyświetlą się reklamy promujące m.in. karty podarunkowe Amazon o wartości 20 dolarów za 10 dolarów, 20-proc. rabat na 200 telewizorów HD takich producentów jak Sony, Panasonic, LG i Vizio, czy też wybrane e-booki w cenie 1 dolara.
>>> Amazon: najchętniej kupowane produkty w 2010 r.
Amazon przyjmuje zamówienia na Kindle 3G with Special Offers od użytkowników z USA na stronie www.amazon.com/kindle3G.
Dołącz do dyskusji: Amazon: Kindle 3G z reklamami za 164 USD