Allegro reklamuje, że „dba o Standard” (wideo)
Pod hasłem „Dbamy o Standard” rusza kampania reklamowa Allegro.pl. Akcję dział marketingu serwisu przygotował wspólnie z domem produkcyjnym F25.
Rozpoczęta właśnie kampania Allegro.pl pokazuje, jak serwis ten dba o bezpieczeństwo i jakość realizowanych w nim zakupów. Jednocześnie akcja podkreśla, że na Allegro.pl można szybko i wygodnie znaleźć i kupić najróżniejsze towary, bez zbędnych formalności i długiego czekania. W reklamach przedstawiany jest system oznaczeń dla sprzedawców Standard Allegro, który pojawił się w serwisie przed rokiem (przeczytaj o tym więcej).
>>> Wejdź do świata mody w wiosennej kampanii Allegro (wideo)
Kampania - zaplanowana na 5 tygodni - obejmie telewizję (TVP, TVN i Polsat), radio (RMF FM, Radio ZET, Radio Eska, Radio Złote Przeboje), prasę (m.in. „National Geographic”, „Party”, Twoje Dziecko”, „Polityka” i „Wprost”) oraz internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, TVN24, YouTube, GG i Facebook). W połowie maja na facebookowym fanpage’u Allegro będzie prowadzony konkurs dotyczący Standardu Allegro z nagrodami takimi jak smartfony i gadżety Allegro.
Kreacją, strategią oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dział marketingu Allegro, natomiast spoty wykorzystywane w akcji wyprodukował dom produkcyjny F25.
Dołącz do dyskusji: Allegro reklamuje, że „dba o Standard” (wideo)