Allegro reklamuje się jako „ciekawsza strona książek”
Trwa kampania Allegro.pl reklamująca dostępną w serwisie ofertę książkową. Akcję, prowadzoną w internecie i radiu, przygotował dział kreatywny Grupy Allegro.
Kampania oferty książkowej na Allegro.pl podkreśla jej różnorodność - w reklamach prezentowane są zarówno hity i bestsellery, jak też tytuły trudno dostępne. Akcja zachęca odbiorców do odwiedzenia kategorii „Książki i Komiksy” serwisu i znalezienia czegoś dla siebie.
Przypomnijmy, że w styczniu br. wszystkie strony Grupy Allegro odwiedziło 11,5 mln użytkowników, a samo Allegro.pl - 10,7 mln (zobacz szczegółowe wyniki Megapanelu PBI/Gemius). Według danych serwisu jednocześnie jest w nim wystawionych średnio 1, 8 mln ofert książkowych.
Działania reklamowe - prowadzone pod hasłem „Allegro - ciekawsza strona książek”, a zaplanowane do 8 kwietnia - obejmują radio (Roxy FM, Złote Przeboje, Blue FM, TOK FM, Radio Eska, Radio Plus, Radio Wawa, Radio Planeta, AntyRadio, RMF FM, Trójka) oraz internet (m.in. Onet.pl, Interia.pl, o2.pl, Gazeta.pl, WP.pl, GG, Demotywatory.pl, Kwejk.pl). Akcję we własnym zakresie przygotował dział kreatywny Grupy Allegro.
Dołącz do dyskusji: Allegro reklamuje się jako „ciekawsza strona książek”
"odebrano sygnal z planety kepler"