Marketing group director rozstaje się z Allegro
Martin Komora, marketing group director po niespełna dwóch latach rozstaje się z Allegro. Nie ma jeszcze decyzji, kto obejmie zajmowane przez niego dotychczas stanowisko.
Martin Komora dołączył do marketingu platformy sprzedażowej Allegro jesienią 2022 roku. Jako director group marketing zarządzał działem marketingu polskiego i czeskiego oddziału firmy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Teraz się z nią rozstaje. Marcin Gruszka, szef komunikacji w Allegro przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że decyzja o rozstaniu z Martinem Komorą była wspólną decyzją jego i firmy.
- Głównym zadaniem Martina było wprowadzenie marki Allegro na czeski rynek i razem z zespołem zrobili świetną robotę. Dziś regularnie na allegro.cz kupuje ponad 1,6 mln Czechów, co jest doskonałym wynikiem między innymi skutecznej kampanii reklamowej, którą nadzorował team kierowany przez Martina. Martin zakończył współpracę z Grupą Allegro w pierwszym kwartale 2024 - powiedział Marcin Gruszka.
Na razie nie zdecydowano, kto przejmie dotychczasowe obowiązki Martina Komory.
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce. W marcu br. zanotowało 19,85 mln użytkowników, z których każdy spędził tam średnio godzinę, 41 minut i 21 sekund (według badania Mediapanel).
W ub.r. grupa Allegro, do której oprócz Allegro należą m.in. Ceneo, eBilet i kupione dwa lata temu Grupa Mall, osiągnęła wzrost przychodów o 13,1 proc. do 10,18 mld zł, zysku EBITDA z 2 do 2,41 mld zł i wyniku netto z 1,92 mld zł straty do 284,1 mln zł zysku. Na koniec ub.r. na platformach firmy aktywnych było 19,6 mln sprzedawców, wobec 14,1 mln rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Marketing group director rozstaje się z Allegro