Allegro, Biedronka, Samsung i Lidl z najchętniej oglądnymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W marcu br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był kolejny spot Allegro z serii "Czego szukasz?". Na podium znalazły się także dwie reklamy Biedronki, a kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Samsunga i Lidla.
Marcowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera Allegro z kontynuacją kampanii "Czego szukasz?". Wideo "To czego szukasz, jest bardzo blisko... | Bal" opowiada historię, w której młoda uczennica wybiera się na bal przebierańców o motywie "Kim chcę zostać?" Jej mama wykonuje coraz bardziej pomysłowe stroje, jednak żaden z nich zdaje się nie spełniać oczekiwań dziewczynki. Kiedy wybór pada na zwykłą sukienkę, okazuje się, że to właśnie mama była posiadaczką podobnej i jest dla córki wzorem do naśladowania.
Kolejne dwa miejsca zajęła Biedronka z klipami "Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka!" i "Akcja Super Zwierzaki w Biedronce!". Marka zaprosiła do współpracy Krystynę Czubównę, której głos jest często kojarzony z filmami przyrodniczymi. Nie inaczej jest i tym razem, ponieważ dzięki karcie Moja Biedronka sieć sklepów zostaje opanowana przez dzikie zwierzęta.
Na czwartym miejscu znalazła się zapowiedź konferencji Unpacked "This is a phone.", na której Samsung przedstawił nowy telefon Galaxy S8. Piąta pozycja rankingu to Lidl z reklamą "ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe ?? | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla", dzięki której użytkownicy dowiedzieli się, w jaki sposób przygotować domowe żelki z produktów dostępnych w sklepach marki.
To czego szukasz, jest bardzo blisko... | Bal
Dzika przygoda z kartą Moja Biedronka!
Akcja Super Zwierzaki w Biedronce!
This is a phone.
ŻELKI pomarańczowo-marchewkowe 🍭 | Paweł Małecki & Kuchnia Lidla
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Allegro, Biedronka, Samsung i Lidl z najchętniej oglądnymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)