SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Constantin Entertainment Polska wzmacnia zespół. Transfery z Rochstara i Endemola

Do Constantin Entertainment Polska w ostatnim czasie dołączyli Aleksander Andrzejewski oraz Maciej Cichewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej związani byli odpowiednio z Rochstar i Endemol Shine Polska.

Aleksander Andrzejewski oraz Maciej Cichewicz; fot. Constantin Entertainment Polska Aleksander Andrzejewski oraz Maciej Cichewicz; fot. Constantin Entertainment Polska

Andrzejewski w spółce został powołany na stanowisko senior executive producera. Będzie nadzorował działy unscripted oraz scripted, a także prace developmentu realizowane przy programach i serialach. Z kolei Cichewicz w firmie producenckiej objął funkcję head of branded content.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oba stanowiska są nowe w strukturze polskiego oddziału Constantin. - Jest to dla nas kolejny etap rozbudowywania firmy i wychodzenia naprzeciw oczekiwaniom nadawców, w tym również Streamerów - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Brożonowicz, general manager Constantin Entertainment Polska.

- Jestem szczęściarzem, że tak wspaniałe osoby jak Maciej i Aleksander zdecydowały się do nas dołączyć. Ich kompetencje, zaangażowanie i pozytywna energia idealnie wpisują się w nasz zespół. Jesteśmy ConstanTEAM - dodaje.

Andrzejewski wcześniej pracował w Rochstar, a Cichewicz - w Endemol Shine Polska

Aleksander Andrzejewski z branżą telewizyjną jest związany od ponad dwudziestu lat, w ostatnim czasie z firmą Rochstar. W swojej karierze zawodowej współtworzył m.in. takie programy jak: „Sekrety rodzinne”, „Gwiazdy tańczą na lodzie”, „Świat się kręci”, „Celebrity splash”, „Drzewo marzeń”, „To był rok!” czy „The Four. Bitwa o sławę”.

Z kolei Maciej Cichewicz z branżą telewizyjną jest związany od ponad dziesięciu lat. W ostatnim czasie pracował jako head of commercial departament w Endemol Shine Polska. Zajmował się obsługą projektów sponsorowanych i komercyjnych z wykorzystywaniem brandów takich jak „MasterChef” oraz „Twoja twarz brzmi znajomo”. Współtworzył m.in. „Lego Masters” we współpracy z Lego Polska oraz „Gotowi do gotowania. Start!” z marką Biedronka.

W ub.r. firma Constantin Entertainment Polska, produkująca programy i seriale telewizyjne, m.in. „Kuchenne rewolucje” i „Nasz nowy dom”, osiągnęła wzrost wpływów o 97,5 proc. do 88,02 mln zł i zysku netto z 4,75 do 8,39 mln zł.