SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Aldona Racławska dyrektorką digitalu Media Group

W domu mediowym Media Group utworzono nowe stanowisko digital and communication director. Objęła je Aldona Racławska.

Aldona Racławska Aldona Racławska

Racławska odpowiada za doradztwo strategiczne dla kluczowych klientów w obszarze komunikacji cyfrowej, wsparcie oraz dalszy rozwój działu mediów cyfrowych. - Jednym z najważniejszych zadań Aldony w nowej roli będzie obserwowanie trendów w przestrzeni cyfrowej i mam tu na myśli nie tylko nowe formaty reklamowe, ale dalszą ewolucję sposobu komunikacji międzyludzkiej w sieci, co jest szczególnie ważne teraz, w czasach pandemii. Dzięki takiemu właśnie - pogłębionemu i horyzontalnemu - postrzeganiu tego co dzieje się w świecie cyfrowym, będziemy mogli jeszcze lepiej doradzać naszym klientom osiągnąć ich cele biznesowe - powiedział Al Harris, szef Media Group.

Aldona Racławska dwa lata temu wróciła do Media Group, gdzie dotychczas pełniła funkcję Head of Digital Communication. W Media Group koordynowała projekty m.in. dla Banku Gospodarstwa Krajowego, Enea, Frosch, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Egis Polska, Oriflame, Kappahl, Axellus.

Racławska ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Swoją karierę zaczynała w 1998 roku w Media Group, gdzie spędziła pierwsze 9 lat kariery. Następnie przez prawie 10 lat pracowała jako szef marketingu i rozwoju w start-upach. We Fresh24.pl, jednym z pierwszych sklepów spożywczych online, brała aktywny udział w procesie wprowadzania Spółki na rynek Akcji GPW New Connect w Polsce. W Funiversity odpowiadała między innymi za markę oraz rozwój produktów i usług.

Dołącz do dyskusji: Aldona Racławska dyrektorką digitalu Media Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl