„Agrobiznes” hitem TVP1. Stacja liderem rynku
„Agrobiznes” w 2017 roku ogląda średnio 817 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia rolniczego magazynu niemal się nie zmieniła. TVP1 w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
Rolniczy magazyn „Agrobiznes” na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o godz. 12.10. Średnia widownia audycji w okresie od 2 stycznia do 8 marca br. wyniosła 817 tys. osób.
Przełożyło się to na 14,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu 6 marca br., który obejrzało średnio 1,01 mln osób.
Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 4 stycznia do 8 marca 2016 roku „Agrobiznes” śledziło średnio 823 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,65 proc., 9,46 proc. i 12,60 proc. udziału.
Jedynka w czasie emisji audycji jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, emitujący w tym czasie paradokumenty „Poznaj swoje prawa” i „Oszukane”, co przekłada się na 11,06 proc. udziału. Dalej plasują się: TVN („Szkoła”; 5,38 proc.) oraz TVP2 (gł. „Na dobre i na złe”; 4,33 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje drugie miejsce za Polsatem.
„Agrobiznes” to program Redakcji Audycji Rolnych TVP, emitowany w Jedynce od poniedziałku do piątku o 12.10. Prezentowane są w nim najważniejsze i aktualne informacje z kraju, jak i z zagranicy dotyczące rolnictwa, gospodarki, ekonomii, notowania giełdowe oraz prognozy cenowe. „Agrobiznes” adresowany jest głównie do rolników, szerokiego grona branży rolnej oraz do ekonomistów i ludzi biznesu. Jest to najstarszy branżowy serwis informacyjny ukazujący się na antenie TVP1.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.
Dołącz do dyskusji: „Agrobiznes” hitem TVP1. Stacja liderem rynku