Agnieszka Kielichowska: z PKO BP do KIR
Agnieszka Kielichowska objęła stanowisko dyrektora departamentu kontaktu z klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej. Wcześniej pracowała w PKO BP.
Jako dyrektor departamentu kontaktu z klientami w KIR, Agnieszka Kielichowska będzie miała za zadanie optymalizację i standaryzację procesów w obszarze obsługi klienta, również w zakresie procedur reklamacyjnych oraz systemów wspomagających.
Kielichowska przez ponad 6 lat pracowała w PKO Banku Polskim, ostatnio jako doradca prezesa zarządu, a wcześniej dyrektor biura komunikacji i odpowiedzialności społecznej. Pełniła również funkcję zastępcy rzecznika prasowego.
Wcześniej pracowała jako dyrektor rozwoju w "Harvard Business Review Polska", dyrektor marketingu i sprzedaży w "Gazecie Prawnej" oraz zastępca dyrektora sprzedaży w "Rzeczpospolitej".
Kielichowska jest absolwentką executive master of business administration na Dominican University Brennan School of Business w Chicago, międzynarodowych podyplomowych studiów marketingu na Politechnice w Brnie oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Kielichowska: z PKO BP do KIR