Agencja V&P stawia na konwersję
Agencja V&P zmienia zakres świadczonych usług. Nowa strategia "360 Conversion Marketing" koncentruje się na konwersji jako mierniku efektywności działań marketingowych.
Podejście 360 Conversion Marketing zakłada, że konwersja może występować w każdym rodzaju działań marketingowych jako wskaźnik efektywności na dowolnie wybranym KPI.
- Dla nas niezwykle istotne jest jeszcze jedno znaczenie tego słowa - zmiana. Produktem końcowym oferty V&P jest więc nie tylko kreacja, nośnik czy plan kampanii marketingowej, ale przede wszystkim konwersja, czyli zmiana, która przynosi oczekiwane przez klienta rezultaty - komentuje Arkadiusz Legoń, head of concept and digital w V&P.
Praca nad kluczowymi zmianami prowadzona będzie w procesie projektowania interakcji, gdzie określane będą najważniejsze powiązania na styku marki, człowieka i biznesu.
- Metodologia 360 conversion marketing mobilizuje zespoły klienta i agencji do partnerskiej współpracy i osiągania efektów - dodaje założycielka agencji, Katarzyna Łakińska.
Nową ofertę V&P komunikuje w internetowej kampanii autopromocyjnej.
Dołącz do dyskusji: Agencja V&P stawia na konwersję