SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja JosDeVries pracuje nad nową koncepcją sklepów Intermarché

Agenca JosDeVries zajmie się stworzeniem kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché w Polsce. Zaprojektuje też sklep realizujący założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

- Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów - mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu ds. marketingu w Intermarché.

Firma nie ujawnia żadnych szczegółów dotyczących nowego konceptu swoich placówek handlowych.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. O wyborze agencji JosDeVries zdecydowało usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci  supermarketów spożywczych.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Intermarche rozstrzygnęło przetarg na obsługę reklamową, wybierając do współpracy agencję reklamową BBD&tribal.

Dołącz do dyskusji: Agencja JosDeVries pracuje nad nową koncepcją sklepów Intermarché

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl