Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna internetową obsługę reklamową piwa Tatra
Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine wygrała przetarg Grupy Żywiec na obsługę reklamową marki piwa Tatra w internecie. Ostatnio działaniami tymi dla tego brandu zajmowała się agencja Heart&Brain.
GoldenSubmarine zajmie się dla Tarty między innymi prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.
Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu, jego szczegółów firmy nie podają.
Poprzednio obsługą reklamową Tatry w internecie zajmowała się agencja Heart&Brain, a za strategię komunikacji tej marki w mediach społecznościowych odpowiadała wybrana do współpracy w 2015 roku agencja Point of View.
GoldenSubmarine obsługuje już w internecie takie marki Grupy Żywiec jak Specjal oraz Dziki Sad.
Dołącz do dyskusji: Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna internetową obsługę reklamową piwa Tatra