Agencja Goahead promuje ideę transplantacji
Właśnie rusza kolejna kampania społeczna przygotowana przez Agencję Reklamową Goahead. Tym razem na rzecz transplantacji.
Celem kampanii jest stworzenie przyjaznej atmosfery wokół tej problematyki oraz promocja dawstwa narządów - żywego i pośmiertnego, czyli po pierwsze zachęcenie odbiorców reklam do podpisania tzw. "oświadczenia woli" (zgody na przeszczep narządów po śmierci) i po drugie do odwiedzenia stron www.przeszczep.pl i poszerzenia swojej wiedzy na temat dawstwa.
Kampania potrwa cały rok i będzie miała wiele odsłon. Agencja Goahead przygotowała trzy linie projektów, aby dotrzeć ze swoim przesłaniem do jak największej liczy osób. Wykorzystane zostaną także różne media: outdoor, prasa, radio i telewizja. Największe nasilenie kampanii przypadnie na luty i marzec 2008 roku.
Kampania powstała na zlecenie Stowarzyszenia Życie Po Przeszczepie. Patronatem objęła ją Małżonka Prezydenta RP Pani Maria Kaczyńska oraz Ministerstwo Zdrowia. Ponadto kampanię wspierają: TVN, RMF FM, Rzeczpospolita, Przekrój, Clear Channel, Roche i Wyeth. Partnerami kampanii są: Fundacja Urszuli Jaworskiej, www.krewniacy.pl i Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej.
Projekty przygotował team kreatywny Goahead: Zofia Mazurkiewicz-Oszczepalińska i Agnieszka Rejdych (art directorzy) oraz Wojciech Panasiuk (copywriter). Poprzednia kampania społeczna Goahead powstała na zlecenie Amnesty International i dotyczyła przemocy wobec kobiet.
Dołącz do dyskusji: Agencja Goahead promuje ideę transplantacji