Adv dla marki Mastercook
W sieci ukazała się nowa realizacja Agencji Interaktywnej Adv. Witryna powstała na zlecenie firmy Wrozamet S.A., właściciela marki Mastercook - jednego z największych polskich producentów sprzętu gospodarstwa domowego.
"Realizacja siedliska była przykładem "pracy od podstaw". Całkowitej zmianie uległa struktura serwisu, rozwiązania programistyczne oraz kreacyjne. Naszym celem było stworzenie platformy dającej użytkownikowi pełną swobodę komunikacyjną - stąd rozwiązania typu ekspertowego "produkt dla Ciebie", czy możliwość porównywania poszczególnych pozycji produktowych z oferty Wrozametu. Wybór Adv na wykonawcę siedliska cieszy nas tym bardziej, że zarówno oferta jak i projekt graficzny zostały najwyżej ocenione również przez przedstawicieli hiszpańskiej firmy - współwłaściciela Wrozametu, Fagor Electrodomesticos " - powiedział Dyrektor Zarządzający, Konrad Pankiewicz.
W strukturę witryny wpisane zostały profesjonalne moduły dla przedstawicieli mediów oraz potencjalnych pracowników firmy. Pojawił się formularz zgłoszeniowy dla firm szkoleniowych pragnących wystąpić ze swoją ofertą do Wrozametu. Nie zapomniano o szerokiej informacji, dotyczącej dystrybucji wyrobów. Poza możliwością przeglądnięcia szczegółów, porównywania wyrobów, Adv.pl stworzyło system informujący o dobrach komplementarnych do danego wyrobu. Co więcej, jeżeli w bazie produktów Internauta nie znajdzie wyrobu w pełni odpowiadającego jego potrzebom, system przedstawi mu propozycje najbardziej zbliżone do jego wymagań.
Większość stron serwisu generowana jest dynamicznie dzięki implementacji elastycznego modułu zarządzania treścią klasy CMS, który pozwala m.in. na swobodną modyfikacje struktury bazy produktowej.
Dołącz do dyskusji: Adv dla marki Mastercook