Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing
Adriana Kajca zakończyła pracę w Grupie Żywiec, gdzie była krajowym kierownikiem ds. rozwoju rynku. Obecnie zaczyna pracę jako dyrektor zarządzająca agencji Talk Marketing zajmującej się marketingiem rekomendacji.
W ostatnim czasie Adriana Kajca w Grupie Żywiec kierowała strategiczną komórką odpowiedzialną za strategię kanałową i shopper marketing. Wcześniej pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie była szefem regionalnego działu trade marketingu i szefem marki Lech, oraz Nestlé Polska. Ogółem z branżą trade i brand marketingu jest związana od kilkunastu lat.
Po odejściu z końcem października z Grupy Żywiec Kajca rozpoczęła pracę w nowo utworzonej agencji Talk marketing. Będzie się ona zajmować marketingiem rekomendacji, a konkretnie - docieraniem do określonych grup docelowych i wywoływaniem w ich obrębie niewymuszonych, pozytywnych rekomendacji danego produktu lub usługi. Talk Marketing kończy właśnie testowanie swojego systemu internetowego służącego do kontaktu z konsumentami.
- W zarządzaniu agencją będę chciała wykorzystać cała moją wiedzę marketingową dotyczącą pozycjonowania marki, budowy jej „zdrowia”, komunikacji marki oraz efektywności różnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej - zapowiada Adriana Kajca. - Kampania marketingu rekomendacji ma być nie tylko „fajna” ale przede wszystkim skuteczna, ma budować pozycję i siłę marki - opisuje.
Talk Marketing kieruje swoje usługi przede wszystkim do firm z branży FMCG, zwłaszcza producentów artykułów dla matek. W agencji pracują obecnie dwie osoby, a trzy kolejne ściśle z nią współpracują.
Dołącz do dyskusji: Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing