Adidas zmienia agencję reklamową
Adidas wybrał agencję Iris do prowadzenia swojej przyszłorocznej wizerunkowej kampanii reklamowej. Tym samym koncern przerywa długoletnią współpracę z 180 Amsterdam.
Iris wygrało konkurs na prowadzenie przyszłorocznej kampanii reklamowej Adidasa dzięki opracowaniu wysoko ocenionego przez koncern harmonogramu działań. Tym samym agencja przerwała trwającą nieustannie od 2002 roku współpracę niemieckiego koncernu z firmą reklamową 180 Amsterdam.
Jednak Iris zajmie się tylko ogólną promocją wizerunku Adidasa, podczas gdy kampanie reklamowe poszczególnych produktów firmy nadal będą przygotowywane i realizowane przez 180 Amsterdam. - Ten projekt będzie znakiem naszego pojawienia się jako globalnej potęgi reklamowej - komentuje Shaun McIlrath, joint creative director w Iris Worldwide. - Postaramy się, żeby realizacja kampanii wizerunkowych Adidasa przez konkurencję była tylko czasową zmianą w naszej obsłudze tego koncernu - odpiera Guy Hayward, współzałożyciel 180 Amsterdam.
Dołącz do dyskusji: Adidas zmienia agencję reklamową