Adidas z influencerami promuje nową linię ubrań Sportswear
Marka adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań - adidas Sportswear, która wypełnia przestrzeń pomiędzy sportową marką adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Na polskim rynku linię promuje kampania z influencermi "Wszystkie wersje Ciebie", przygotowana przez VMLY&R Poland i Papaya Films.
Kolekcję Sportswear wyróżnia mocna kolorystyka, uniseksualne kroje oraz nacisk na komfort i wygodę. Znajdziemy w niej sneakersy, bluzy z kołnierzykiem, dresowe spodnie.
Linia zadebiutowała w ramach kolekcji Spring Summer 2023, która obejmuje ubrania z inspirowanej piłką nożną serii Tiro Suit Up, model butów AVRYN, a także serie Express Dress, Express Jersey i Coach Jacket. Twarzą globalnej kampanii promującej kategorię została Jenna Ortega – netflixowa Wednesday z serialu o tym samym tytule.
Influencerzy w kampanii „Wszystkie wersje Ciebie”
W polskiej odsłonie kampanii realizowanej przez VMLY&R Poland, pod hasłem „Wszystkie wersje Ciebie” udział wzięli: Kuba Moder, Łukasz Bogusławkski (Lookashh) i Oliwia Misztal, którzy wspólnie z marką udowadniają, że wygoda i styl nie muszą się wykluczać, a ubrania adidas Sprotswear pasują do Ciebie bez względu na nastrój czy okazje. Kampanię na platformach eObuwie i Modivo wspierają: Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style.
W ramach kampanii stworzony został również filtr (gra) na TikToka pod nazwą „Twoja Wersja”, w którym użytkownicy mają możliwość własnej interpretacji hasła „Wszystkie Wersje Ciebie”, pokazując siebie w wylosowanej przez algorytm, zaskakującej sytuacji. Filtr na TikToka został stworzony przez Lens That.
Produkcję zrealizowała Papaya Films. Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland.
Dołącz do dyskusji: Adidas z influencerami promuje nową linię ubrań Sportswear