AdAction zajmie się marketingiem szeptanym wśród graczy komputerowych
Agencja AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany. Firma będzie prowadzić takie działania w środowisku użytkowników gier komputerowych.
Specjalizująca się w aplikacjach rozrywkowych agencja interaktywna AdAction będzie wspierać prowadzone przez siebie klasyczne działania promocyjne marketingiem szeptanym. Firma chce w ten sposób lepiej dotrzeć do użytkowników gier komputerowych i zachęcić te osoby do dyskusji związanych z przekazami reklamowymi.
- Gracze chętnie dzielą się własnymi spostrzeżeniami i opiniami na forach i w grupach dyskusyjnych, często są czuli na przemyślenia innych i ,jak potwierdzają badania, wywierają większy wpływ na swoje otoczenie niż osoby - uzasadnia Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction. - Nasi funsetterzy będą inicjować i prowadzić rozmowy, tak aby jeszcze lepiej wypromować w świadomości internautów istnienie danego produktu, miejsca w sieci lub wydarzenia - dodaje. Działania AdAction w ramach marketingu szeptanego będą prowadzone zarówno wśród amatorskich, jak i zawodowych użytkowników gier komputerowych.
Dołącz do dyskusji: AdAction zajmie się marketingiem szeptanym wśród graczy komputerowych