SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ABI: w 2016 r. wydatki na mobilną reklamę takie jak teraz na internetową

W 2010 roku na mobilną reklamę wydano na świecie niecałe 2 miliardy dolarów. W roku 2012 nakłady te mają sięgnąć ponad 7 miliardów dolarów.

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza ABI Research, według której w 2016 roku wydatki na mobilną reklamę wyniosą mniej więcej tyle samo ile obecnie przeznacza się na całą reklamę internetową - 24 miliardy dolarów.

Znaczący wzrost nakładów na mobilną reklamę, jaki ma nastąpić w najbliższych kilku latach, będzie według analityków ABI Research podyktowany przede wszystkim dwoma czynnikami.

Pierwszy to rosnąca popularność smartfonów i innych "inteligentnych" urządzeń typu medialne tablety, a drugi - coraz powszechniejsze mobilne aplikacje, które reklamy mobilne mogą zawierać bądź do nich kierować.

Niedawno swoją prognozę dla rynku mobilnej reklamy przedstawiła także firma badawcza Gartner. Według niej w bieżącym roku przychód wyniesie 3,3 miliarda dolarów, a w roku 2015 - 20,6 miliarda dolarów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: ABI: w 2016 r. wydatki na mobilną reklamę takie jak teraz na internetową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl