SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„A Ty za kim jesteś?” w mundialowej promocji Carlsberga

Ruszyła promocja piwa Carlsberg związana z nadchodzącymi mistrzostwami świata w piłce nożnej. Akcja pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” nawiązuje też do prowadzonej obecnie kampanii reklamowej tej marki.

W rozpoczętej właśnie piłkarskiej promocji Carlsberga należy kupić piwo tej marki, a następnie kod spod kapsla butelki lub kluczyka puszki wraz z nazwą reprezentacji, której się kibicuje na mundialu, przesłać SMS-em lub zarejestrować na stronie internetowej carlsberg.pl, zatrzymując oryginalny kapsel lub kluczyk. Każdego dnia co 90 minut losowane będą oryginalne koszulki wybranej drużyny narodowej, a 11 lipca odbędzie się losowanie nagrody głównej – wyjazdu do kraju, którego reprezentacji się kibicuje. Akcja pod hasłem „A Ty za kim jesteś?” stanowi uzupełnienie prowadzonej obecnie mundialowej kampanii reklamowej piwa Carlsberg (więcej).

Promocję wspierają działania reklamowe w internecie (Onet, Facebook) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację i strategię akcji, wspierającej ją kampanii reklamowej oraz promocyjnych opakowań Carlsberga przygotowała agencja Saatchi&Saatchi Polska, a nową wersję serwisu internetowego marki stworzyła agencja interaktywna Byss.

Dołącz do dyskusji: „A Ty za kim jesteś?” w mundialowej promocji Carlsberga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl