9 polskich agencji na shortlistach w Golden Drum 2015, pięć nominacji dla Isobar
Na listach nominowanych w tegorocznym konkursie Golden Drum znalazło się dziewięć agencji z Polski, które otrzymały 14 nominacji za 10 projektów. Do konkursu 20 naszych agencji zgłosiło 100 prac.
Zdecydowanie najwięcej nominacji - pięć - przyznano agencji Isobar Polska, wszystkie za akcję „Photos for life” dla Fundacji Rak’n’Roll. Za tę pracę agencja w ub.r. zdobyła srebro w Epica Awards., była też nominowana na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
Agencje z Polski nominowane w Golden Drum 2015 w grupie Single Channel:
DDB & tribal - „Park & Drive” dla Volkswagen w kategorii Kampania bezpośrednia oraz „Move Update” dla McDonald’s w kategorii Branded content,
Isobar - „Photos for life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach: Kampania bezpośrednia oraz Kampania Digital.
Agencje z Polski nominowane w Golden Drum 2015 w grupie Multi Channel:
180heartbeats + Jung v. Matt - „Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu” dla OBI w kategorii Outdoor,
Havas Worldwide - „Emergency Call” dla Citroën Polska w kategorii Radio,
Isobar - „Photos for life” dla Fundacji Rak’n’Roll w kategoriach Digital, Mobile oraz Innowacja,
K2 - „Imkagram” dla Teatru Imka w kategorii Innowacja,
Lemon Sky - „Listen of Syria” dla Polskiej Akcji Humanitarnej w kategorii Digital,
Lvov - „Ostatnia butelka” dla J.A. Baczewski w kategorii Film,
Saatchi & Saatch - „Moving Tracks” dla Fundacji Biegamy z Sercem w kategorii Mobile,
Scholz & Friends - „The Dam Project” dla PGE w kategorii Outdoor.
Ogółem przyznano 266 nominacji za 175 kampanii zgłoszonych przez 75 agencji. Do konkursu 256 agencji z 25 państw Europy Środkowo-Wschodniej zgłosiło 1208 prac.
Uroczysta gala, podczas której wręczone zostaną statuetki we wszystkich kategoriach, odbędzie się 16 października w słoweńskim Portorożu.
Dołącz do dyskusji: 9 polskich agencji na shortlistach w Golden Drum 2015, pięć nominacji dla Isobar