365 agencja wypromuje Wydawnictwo Piętka
365 agencja nawiązała współpracę z Wydawnictwem Piętka. Kontrakt przewiduje realizację działań public relations oraz e-PR.
W ramach umowy, agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego oraz współpracą z twórcami internetowymi. Wśród produktów objętych strategią promocji znalazły się m.in. kolorowanki i karty 3D wykorzystujące możliwości rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
Za realizację działań po stronie 365 agencja odpowiada Aleksandra Lągawa (PR Manager) oraz Anna Kuś (key account manager). Klient został pozyskany w drodze rekomendacji.
Strony nie informują, na jak długo została zawarta umowa.
Asortyment Wydawnictwa Piętka obejmuje ponad 550 produktów adresowanych do administracji, szkolnictwa, służb dyplomatycznych oraz osób prywatnych, a przede wszystkim dla dzieci.
Dołącz do dyskusji: 365 agencja wypromuje Wydawnictwo Piętka