3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku
Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,97 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki jesiennego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 1 września br. Do 6 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 października br. Obejrzało go 3,23 mln widzów.
Trzy topowe odcinki
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
06-10-2016 | 3 230 242 | 22,36% |
22-09-2016 | 3 012 124 | 21,50% |
15-09-2016 | 2 964 307 | 21,97% |
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,78 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki” i „Zdrady”. Dalej plasuje się: TVN (12,04 proc.; „Kuchenne rewolucje”) i TVP2 (3,73 proc.; „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka. TVN też jest liderem w grupie 16-59, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 - Sprawa dla reportera | 2 972 267 | 21,34% | 678 693 | 11,90% | 1 268 130 | 14,88% |
Polsat | 1 779 737 | 12,78% | 732 070 | 12,84% | 1 157 679 | 13,59% |
TVN | 1 677 663 | 12,04% | 954 059 | 16,73% | 1 291 474 | 15,16% |
TVP2 | 519 730 | 3,73% | 237 505 | 4,17% | 357 107 | 4,19% |
Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.
Dołącz do dyskusji: 3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku