3,5 mln USD na reklamę wideo online w Rosji
W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki na internetową reklamę wideo w Rosji wyniosły 30 milionów rubli (1,2 miliona amerykańskich dolarów).
Ponad połowa z tej kwoty została wydana na reklamę w postaci banerów wideo - informuje serwis MarketingVOX, powołując się na dane zajmującej się cyfrową reklamą agencji AdWatch.
Wśród pozostałych formatów reklamy wideo online znalazły się reklamy typu pre-roll i post-roll (umieszczane przed i po treściach wideo), banery w treściach wideo, product placement w treściach wideo oraz branding w odtwarzaczach wideo.
AdWatch szacuje, że w całym bieżącym roku na internetową reklamę wideo w Rosji zostanie wydanych 87 milionów rubli (3,5 mln USD). Segment ten będzie jednak stanowił tylko niecały 1 procent całego tamtejszego rynku reklamy online.
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: 3,5 mln USD na reklamę wideo online w Rosji