3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD
W ciągu dwunastu miesięcy do końca września 2021 r. cztery największe platformy AVOD w USA osiągnęły 3,5 mld USD dolarów wpływów ze sprzedaży reklam - wynika z danych firmy Kantar.
Największy przychód ze sprzedaży reklam zanotował serwis Hulu - 2,1 mld dolarów. Kolejne miejsca zajęły platformy Paramount+ (822 mln dolarów), Peacock (279 mln dolarów) oraz Tubi (250 mln dolarów).
W samym tylko wrześniu 2021 r. wymienione wyżej serwisy zanotowały w sumie 302 mln dolarów wpływów ze sprzedaży reklam, co stanowi wzrost o 46 proc. rok do roku. Natomiast najlepszym miesiącem w omawianym okresie był sierpień 2021 r. (305 mln dolarów).
W przyszłym roku Kantar zamierza objąć swoją analizą kolejne platformy AVOD, w tym Pluto TV, HBO Max, Discovery+ i Prende TV.
Dołącz do dyskusji: 3,5 mld USD rocznych wpływów z reklam największych platform AVOD