2012 Agency przygotuje kampanię nowego napoju FoodCare. Producent zrezygnował z przetargu 4Move
FoodCare rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową nowego napoju energetycznego Frugo Energy Drink. Wybrano w nim 2012 Agency.
Do zadań 2012 Agency będzie należało przygotowanie launchu marki Frugo Energy Drink, obejmującego promocję w telewizji, internecie i na outdoorze.
FoodCare ma w swoim portfolio ma także napoje energetyczne Black Energy Drink. Od kilku lat ambasadorem reklamowym marki jest były bokser Mike Tyson. W ubiegłym roku wystartowała kolejna kampania reklamowa z jego udziałem, pod hasłem „Empower yourself”. Pracowała nad nią 2012 Agency, a budżet mediowy planował Zenith.
Jednocześnie FoodCare zrezygnował z postępowania przetargowego, w którym wybierał agencję reklamową do obsługi marki napoju izotonicznego 4Move. Jak mówi nam Jakub Ogiński, dyrektor marketingu FoodCare, na zmianę planów firmy wpłynęła pandemia koronawirusa. Na razie nie wiadomo, czy i kiedy przetarg ponownie się rozpocznie.
Dołącz do dyskusji: 2012 Agency przygotuje kampanię nowego napoju FoodCare. Producent zrezygnował z przetargu 4Move