2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku
W minionym sezonie „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 2,01 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 15,77 mln zł.
Średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 9 czerwca 2017 roku wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.
Największą widownię zgromadziło wydanie magazynu z 13 grudnia ub.r. Przyciągnęło ono przed telewizory 2,64 mln osób.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat (10,29 proc.). Trzeci był TVN (9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (5,74 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 lat Dwójka była liderem, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.
Wpływy reklamowe TVP2 wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 15,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.
Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku