2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej
Nowy show TVN „Aplauz aplauz!” po trzech odcinkach gromadzi 2,5 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji wśród wszystkich oglądających przegrywa z TVP1, ale w grupie komercyjnej jest już liderem.
„Aplauz aplauz!” oglądać można w TVN w niedziele o godz. 20.00 począwszy od 5 września br. Trzy dotąd pokazane odcinki show przyciągnęły przed ekrany 2,49 mln widzów, co zapewniło stacji 15,07 proc. udziału w grupie 4+ i 14,94 proc. w grupie 16-49.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek widowiska, który obejrzało 2,49 mln osób.
Widownia „Aplauz aplauz!” odcinek po odcinku
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
06-09-2015 |
2 493 991 |
15,10% |
13-09-2015 |
2 488 032 |
15,37% |
20-09-2015 |
2 487 588 |
14,78% |
TVN w czasie emisji muzycznego formatu zajmuje drugie miejsce w całym rynku. Liderem jest TVP1, emitująca „Pogodę”, „Dziewczyny ze Lwowa” i raz program „Rolnik szuka żony”, co daje jej 18,77 proc. w grupie 4+. Trzeci jest Polsat („Tylko muzyka”; 12,33 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 6,02 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN jest już liderem, a kolejne pozycje zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.
Oglądalność programu na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVP1 |
3 099 958 |
18,77% |
12,27% |
TVN - Aplauz aplauz |
2 489 816 |
15,07% |
14,94% |
Polsat |
2 037 563 |
12,33% |
13,17% |
TVP2 |
994 306 |
6,02% |
9,20% |
W programie „Aplauz aplauz!” dzieci śpiewają na scenie z dorosłymi: rodzicami czy dziadkami. Na etapie castingowym było 20 duetów, a do głównej rywalizacji przeszło 12. O losach uczestników decydują jurorzy: Małgorzata Ohme, Anna Rusowicz i Piotr Rubik oraz publiczność w studiu. Show prowadzi Agnieszka Szulim, a produkuje go firma Rochstar.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: 2,5 mln widzów „Aplauz aplauz!”. TVN na czele grupy komercyjnej