SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100 tys. widzów programu „Polscy Truckersi 2” w Discovery Channel

Drugi sezon „Polskich Truckersów” na antenie Discovery Channel ogląda średnio 101 tys. widzów. Oglądalność poszczególnych odcinków waha się od 73 do 126 tys. osób.

„Polscy Truckersi 2” na antenie Discovery Channel pokazywani są w czwartki o godz. 22.00, począwszy od 8 września br. Średnia widownia ośmiu dotąd pokazanych odcinków programu (do 27 października) wyniosła 101 tys. osób, co przełożyło się na 0,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek cyklu. Oglądało go 126 tys. osób. Widownia pozostałych odcinków wahała się od 73 tys. do 117 tys. osób.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-09-08

125 883

1,15%

66 233

1,45%

2016-09-15

97 322

0,85%

77 975

1,53%

2016-09-22

116 592

1,03%

90 947

1,85%

2016-09-29

107 734

0,92%

64 378

1,25%

2016-10-06

73 422

0,60%

49 148

0,95%

2016-10-13

109 574

0,89%

65 230

1,24%

2016-10-20

88 608

0,76%

53 946

1,05%

2016-10-27

89 885

0,75%

52 903

1,00%

Średnio:

101 096

0,86%

65 064

1,28%

Dla porównania nadawany niemal w tym samym paśmie (w czwartki o godz. 22.15) pierwszy sezon programu o podobnej formule „Megatransporty” na antenie TVN Turbo, po dziewięciu odcinkach (tj. wyemitowanych w okresie od 1 września do 27 października br.) śledzi średnio 114 tys. widzów, co przekłada się odpowiednio na 1,03 proc. i 1,76 proc. udziału.

„Polscy Truckersi” to program pokazujący pracę polskich kierowców ciężarówek.

Udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 0,51 proc.

Dołącz do dyskusji: 100 tys. widzów programu „Polscy Truckersi 2” w Discovery Channel

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
laik
Oglądalność byłaby lepsza po przesunięciu godziny emisji na 21.00 zamiast 22.00
odpowiedź
User
Luc
@laik nie zgodze sie
Stacje niszowe muszą przesunąć swoje szlagierowe propozycje na później by nie kolidowac z prime-time głównych stacji. Na tej samej zasadzie ramówkę robi TTV
odpowiedź